З 5-го числа і до кінця місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників води
Із 5-го числа й до останнього дня місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників. Разом з цим, не варто відкладати передачу даних на останній день місяця, щоб уникнути перевантаження телефонних ліній.
Також, споживачі можуть подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на абонентський облік.
Варто звернути увагу споживачів, які не користуються послугами (наприклад, встановлено бойлер, або тимчасово не проживають у квартирі) – необхідно також щомісяця передавати показання квартирних лічильників, навіть якщо вони незмінні.
Передати показання квартирних лічильників пропонуємо найбільш зручним для способом:
- особистий кабінет споживача https://komunalka.ua/my_objects;
- особистий кабінет на сайті Київтеплоенерго – https://kte.kmda.gov.ua/my-cabinet/ (гаряче водопостачання);
- особистий кабінет Київводоканалу – https://my.vodokanal.kiev.ua (холодне водопостачання та водовідведення гарячої води);
- мобільний додаток «Комуналка» – (App store (https://apple.co/3jEvytU) чи Google Play (https://bit.ly/3b6XqmD);
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
- безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (з мобільного);
- скриньки для передачі показань за адресами сервісних центрів КК «Центр комунального сервісу»;
- чат-бот Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників;
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06;
- при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
У разі виникнення додаткових питань чи необхідності більш детальної консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного з сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням - https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.