З 5-го числа і до кінця місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників води та тепла
Із 5-го числа і до останнього дня місяця кияни можуть передавати показання квартирних лічильників, подавати пакет документів про проведену повірку, заміну чи встановлення лічильника для його подальшого взяття на комерційний облік.
Наголошуємо: споживачам, які не користуються послугами (наприклад, встановлено бойлер, або тимчасово не проживають у квартирі) – необхідно також щомісяця передавати показання квартирних лічильників, навіть якщо вони незмінні.
Просимо не відкладати передачу на останній день місяця, щоб уникнути перевантаження телефонних ліній.
Передати показання квартирних лічильників пропонуємо найбільш зручним для споживача способом:
- через ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ СПОЖИВАЧА на сайті;
- чат-боти «Комуналка»: Viber і Telegram;
- телефон Call-центру: (044) 247-40-40;
- телефонна лінія: 0 800 404 407 (безкоштовно з мобільного телефону);
- додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
- скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів
- при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.
У разі виникнення додаткових питань чи необхідності більш детальної консультації, споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного з сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням - https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.