11 листопада 2021
Які питання можна вирішити за додатковими телефонами?
Для споживачів, чиї телефони неможливо перевести в тоновий режим ми пропонуємо користуватись 10 додатковими стаціонарними номерами.
Зателефонувавши нашим фахівцям за додатковими номерами можна:
• передати показання лічильників
• отримати консультацію щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги
• з’ясувати порядок укладення та необхідний перелік документів для договорів на послуги та договрів реструктуризації
•дізнатись про зручні додаткові канали комунікації
• замовити опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань лічильників
• отримати консультацію щодо необхідності проведення повірки лічильники та одразу замовити повірку чи заміну лічильників
Перелік контактів для вирішення комунальних питань за районами:
- Голосіївський: (044) 354-86-26
- Дарницький: (044) 354-81-12
- Деснянський: (044) 354-81-25
- Дніпровський: (044) 354-81-28
- Оболонський: (044) 354-86-41
- Печерський: (044) 354-81-15
- Подільський: (044) 354-86-21
- Святошинський: (044) 354-86-24
- Солом’янський: (044) 354-86-29
- Шевченківський: (044) 354-86-06
Наші фахівці працюють за графіком:
понеділок-червер – з 8:30 до 17:30
п’ятниця – з 8:30 до 16:15
обідня перерва – з 13:00 до 13:45