Які питання можна вирішити дистанційно?
Шановні споживачі, нагадуємо, що більшість питань можна вирішити не виходячи з дому та не відволікаючись від повсякденних справ за допомогою онлайн-сервісу «дистанційне обслуговування» на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/remote).
Онлайн на нашому сайті можна:
- замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників води та опалення
- залишити заявку на контрольне зняття показань
- отримати дублікат рахунку-повідомлення
- замовити акт взаєморозрахунків за спожиті послуги та довідку про стан заборгованості
- внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань
- заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості
Щоб вирішити питання дистанційно, достатньо:
1. авторизуватися в особистому кабінеті на сайті «Центру комунального сервісу» (відеоінструкція з реєстрації для нових користувачів - https://bit.ly/2JxDbmt)
2. обрати у розділі «Споживачам» «Дистанційне обслуговування» або перейти за посиланням - https://cks.com.ua/remote
3. обрати питання з переліку та залишити звернення
Наші фахівці нададуть відповідь на звернення у найкоротший термін!
Інструкція з користування сервісом «Дистанційне обслуговування» за посиланням:https://cks.com.ua/faq/iuos