8 липня 2021
Як встановити лічильник на облік після первинного встановлення або заміни?
Після встановлення нового лічильника або заміни, щоб оплачувати лише за спожите, лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцями послуг (КП "Київтеплоенерго" та ПрАТ АК "Київводоканал") відповідно і прийняті на комерційний облік, тобто занесені до програмного комплексу виконавців послуг.
Замовити опломбування лічильників можна через сайт у розділі "Дистанційне обслуговування" та за телефоном (044) 247-40-40.
Для прийняття лічильників на облік потрібно надіслати:
- фото актів монтажу нових лічильників та демонтажу попередніх у разі заміни;
- скан-копії або фото паспортів нових лічильників, з вказаними датами виробництва та міжповірочного інтервалу;
- фото актів опломбування та фото лічильників на поточну дату.
Ці документи для оперативного дистанційного опрацювання слід надіслати через месенджер у Facebook або Skype, зазначивши адресу проживання.