ЦКС Новини 22 серпня 2017
22 серпня 2017

Як передавати показання квартирних лічильників, аби уникнути некоректних нарахувань

Новость

Аби уникнути некоректного нарахування за послуги водопостачання та водовідведення та отримувати платіжки, що відповідатимуть фактичним обсягам споживання, необхідно щомісячно після 10-го числа повідомляти дані лічильника холодного та гарячого водопостачання одним зі способів:
•    чітко вказувати показання лічильника у платіжці при оплаті спожитої води. При цьому потрібно звернути увагу оператора на необхідність коректного внесення показників у систему;  
•    через сайт ПрАТ «АК «Київводоканал» в розділі «Лічильники — надати показники»;
•    за допомогою мобільного додатку «Viber». Для цього потрібно додати у контакти номер (044) 202-02-02, а в тексті повідомлення вказати номер особистого рахунку, адресу, попередні та поточні показання;
•    в автоматичному режимі за телефоном контакт-центру: (044) 202-02-02 у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з’єднання з оператором. Або ЦКС: (044) 247-40-40;
•    через центри обслуговування ПрАТ «АК «Київводоканал» та «Центр комунального сервісу».
Звертаємо вашу увагу на те, що за даними ПрАТ «АК «Київводоканал» у цьому місяці близько 6 тисяч абонентів отримали нарахування, які значно перевищують фактичне споживання комунальних послуг та не співпадають з показниками лічильника. Це спричинено некоректною подачею показників, у тому числі й системним збоєм у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників. Для врегулювання некоректного нарахування за послуги необхідно звернутися до одного з «Центрів комунального сервісу» та центрів обслуговування клієнтів ПрАТ «АК «Київводоканал» (детально з адресами та графіком роботи можна ознайомитись на сайті підприємства у рубриці «Для дому»).