Як отримати перерахунок за гаряче водопостачання, якщо встановлено бойлер – роз’яснює «Центр комунального сервісу»
Абонент встановив бойлер і припинив користуватися послугою гарячого водопостачання і водовідведення, яку надає «Київенерго» і не надає показання приладу обліку гарячої води до ПАТ «Київенерго» та ПрАТ «Київводоканал».
Але це неправильно. Якщо інформація про обсяги споживання гарячої води і водовідведення відсутня, і не має заяв абонентів про відмову від послуги з подальшим перекриттям кранів і опломбування вентилів, постачальники продовжують здійснювати нарахування. Вони будуть нараховуватися щомісячно, як це передбачено чинним законодавством з урахуванням передбачуваних обсягів споживання цієї квартири.
Щоб привести у відповідність обсягі фактичного споживання споживачу необхідно звернутися до сервісних центрів «Центр коммунального сервісу» для підтвердження останніх показань приладу обліку гарячої води, за якими здійснювалася сплата, а також для отримання детальної консультації з урахуванням індивідуальних аспектів (користування пільгою, втрати права на субсидію і т.д).
Для підготовки заяви про проведення перерахунку при собі необхідно мати:
→ Документ з проходження останньої повірки (свідоцтво про повірку приладів обліку гарячої води).
→ Акт контрольного зняття показань приладів обліку під час проведення повірки. Якщо лічильник встановлений наново, треба взяти паспорт на прилад і акт установки, опломбування та останню сплачену квитанцію із зазначеними показаннями приладів обліку.
→ Копію документів на придбання бойлера (наприклад, гарантійний талон).
Документи необхідні для підготовки заяви на перерахунок, яка може бути оформлена під час візиту в найближчий «Центр комунального сервісу».
Після подання заяви необхідно в наступному місяці надати показання приладу обліку споживання гарячої води навіть, якщо вони не змінювалися. Тільки у разі їх надання далі нарахування не будуть проводитися постачальниками послуг.
Свідчення про обсяг спожитої гарячої води надаються як в ПАТ «Київенерго», так і ПрАТ «Київводоканал». (Більш детальна інформація надається під час консультації в сервісних центрах «ЦКС» або за телефоном контакт-центрів ПАТ «Київенерго» і ПрАТ «Київводоканал»).
Нагадаємо, якщо прилад обліку не пройшов повірку, то це необхідно зробити. Повірку приладу з його демонтажем можна провести:
- В організаційно-методичному відділі забезпечення метрологічних робіт ДП «Укрметртестстандарт», тел. 526-36-09;
- В сервісному центрі ПрАТ «Київводоканал», телефон кол-центру 202-02-02;
- В центрі перевірок, багатоканальний телефон 221-02-09, 331-30-65, 332-04-63. Повірка проводиться без демонтажу приладу за місцем його встановлення.