ЦКС Новини 23 березня 2018
23 березня 2018

Як отримати перерахунок, якщо не влаштовує якість наданих послуг

Новость

 Перш за все, споживач має проінформувати виконавця послуги про ії відсутність або надання невідповідної якості. Для цього треба зателефонувати у диспетчерську службу підприємства (тел. 15-57 – центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ) або до КБУ «Контактний центр міста Києва» (15-51), зареєструвати заявку в обліковій системі та повідомити про ненадання послуги чи зниження ії якості.


Якщо споживач звернувся до диспетчерських служб, але не отримав покрашення, він має право отримати перерахунок, дотримуючись наступного алгоритму:

  1. Зателефонувати до «Контакт центру м. Києва» (тел.15-51) та запросити представника виконавця послуги для складення та підписання акту-претензії;
  2. Скласти акт-претензію та скріпити його підписами споживача та представника виконавця. У разі неприбуття представника виконавця або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш ніж два споживача (форма акту-претензії визначена та затверджена додатком Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 р. №970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі»);
  3. Додати до акту-претензії фотофіксацію доказів ненадання або надання послуг не в повному обсязі;
  4. Зареєструвати акт-претензію уповноваженими особами виконавця в журналі реєстрації актів-претензій;
  5. Отримати перерахунок, що буде відображено у повідомленні на оплату або обґрунтовану письмову відмову в задоволенні претензій.

Детальну консультацію отримайте в найближчому районному центрі «Центр комунального сервісу»