23 березня 2018
Як отримати перерахунок, якщо не влаштовує якість наданих послуг
Перш за все, споживач має проінформувати виконавця послуги про ії відсутність або надання невідповідної якості. Для цього треба зателефонувати у диспетчерську службу підприємства (тел. 15-57 – центральна диспетчерська служба з питань ЖКГ) або до КБУ «Контактний центр міста Києва» (15-51), зареєструвати заявку в обліковій системі та повідомити про ненадання послуги чи зниження ії якості.
Якщо споживач звернувся до диспетчерських служб, але не отримав покрашення, він має право отримати перерахунок, дотримуючись наступного алгоритму:
- Зателефонувати до «Контакт центру м. Києва» (тел.15-51) та запросити представника виконавця послуги для складення та підписання акту-претензії;
- Скласти акт-претензію та скріпити його підписами споживача та представника виконавця. У разі неприбуття представника виконавця або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш ніж два споживача (форма акту-претензії визначена та затверджена додатком Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2013 р. №970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі»);
- Додати до акту-претензії фотофіксацію доказів ненадання або надання послуг не в повному обсязі;
- Зареєструвати акт-претензію уповноваженими особами виконавця в журналі реєстрації актів-претензій;
- Отримати перерахунок, що буде відображено у повідомленні на оплату або обґрунтовану письмову відмову в задоволенні претензій.
Детальну консультацію отримайте в найближчому районному центрі «Центр комунального сервісу».