ЦКС Новини 23 березня 2023
23 березня 2023

Як додати декілька об’єктів (квартир) до особистого кабінету для отримання рахунків-повідомлень?

Новость

     Особистий кабінет споживача дозволяє зареєструвати і контролювати декілька об’єктів із одного акаунта, якщо споживач здійснює оплату житлово-комунальних послуг не за однією адресою у м. Києві (має у власності декілька квартир або допомагає оплачувати близьким родичам).

​     Послуга також доступна для жителів Київщини. Додавати до особистого кабінету можна об’єкти, розташовані в столичному регіоні.

     Щоб додати об’єкт після попередньої реєстрації, потрібно:

1. За посиланням https://cks.com.ua/cabinet  натиснути на кнопку «Додати об’єкт».

2. Обрати місто, вулицю, номер будинку та квартири.

3. Ввести ключ авторизації (знаходиться у нижній лівій частині паперового рахунку-повідомлення).

     Якщо необхідно видалити об’єкт, достатньо:

1. Перейти до переліку об’єктів у особистому кабінеті та обрати той, який необхідно видалити.

2. Натиснути «Редагувати об’єкт» та обрати «Видалити об’єкт з профілю».

3. Натиснути «Зберегти».

     Якщо під час реєстрації виникають додаткові питання, отримати допомогу можна через месенджер у Facebook, Телеграм, Skype або зворотний зв'язок на сайті (https://cks.com.ua/feedback), обравши напрямок питання «Особистий кабінет».

     Всі деталі користування онлайн-сервісом можна переглянути у відеоінструкції за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=U-ZmUUA1Qv8 .

     Звертаємо увагу, що онлайн сервіс «Особистий кабінет»  (https://cks.com.ua/cabinet/), який працює на платформі офіційного сайту КК «Центр комунального сервісу» (https://cks.com.ua/), дозволяє переглядати, контролювати, оплачувати рахунки за житлово-комунальні послуги та передавати показання вузлів розподільного обліку води та тепла дистанційно.