ЦКС Новини 18 листопада 2020
18 листопада 2020

Як дистанційно отримати онлайн-консультації та вирішити питання, не виходячи з дому

«Центр комунального сервісу» в  умовах запроваджених протиепідемічних обмежень надає всі послуги дистанційно. Швидко та надійно отримувати онлайн-консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна за допомогою 11 каналів обслуговування

Для вирішення відповідного питання можна обрати зручний спосіб, зокрема:

  • особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
  • електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
  • месенджер на Facebook-сторінці «Центру комунального сервісу» – для вирішення усіх питань;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
  • сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
  • додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • Skype-зв’язок – для вирішення усіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
  • розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • скриньки для прийому показань лічильників та звернень, що розміщені за адресами: просп. Науки, 11; вул. Заболотного, 20-А; вул. Заслонова, 22; вул. Ахматової, 2-А; просп. Маяковського, 26; вул. Радунська, 18; вул. Миропільська, 13-А; просп. Г. Сталінграда, 57; Кловський узвіз, 24; просп. Гонгадзе, 20-Е; б-р Вернадського, 63-А; вул. Я. Коласа, 15-Б; вул. М. Донця, 21-Б; вул. Довженка, 10; вул. Естонська, 5.

У період протиепідемічних обмежень ЦКС і надалі працюватиме у такому режимі, щоб кожен киянин мав змогу вирішити своє питання, залишаючись удома.