6 квітня 2021
Як дистанційно актуалізувати інформацію щодо власника особового рахунку?
Дистанційно актуалізувати інформацію щодо власника особового рахунку можна з послуг холодного водопостачання і водовідведення, гарячого водопостачання та опалення, утримання будинків, вивезення побутових відходів.
Для цього достатньо написати заяву через Facebook месенджер або за допомогою Skype та надіслати фото чи скан-копії документів, а саме:
1. паспорта (або ID – картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру)
2. картки платника податків (ІПН)
3. документа, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням
4. витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви
5. технічного паспорта на квартиру
6. при наявності лічильників:
• ГВП, ХВП - паспортів на лічильники (або свідоцтв про повірку);
• ЦО - паспорта або свідоцтва про повірку та акта введення його в експлуатацію;
7. у разі спільної власності – письмову згоду всіх співвласників житлового приміщення з документами, що підтверджують право власності кожного;
8. паспорта або ID-картки та витягу з Єдиного державного демографічного реєстру та довіреності представника (якщо звертається представник).
Також вищезазначені документи можна передати через скриньки, що розташовані на вході у сервісні центри або поштою.