Як дистанційно актуалізувати інформацію про лічильники?
Щоб актуалізувати інформацію після повірки лічильників достатньо надіслати скан-копії документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype.
Зокрема, для цього потрібно надіслати:
• свідоцтва про проходження повірки;
• протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника) або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася з демонтажем);
• фото лічильників, станом на дату звернення.
При виявленні невідповідності номерів лічильників, для актуалізації інформації необхідно надіслати через Facebook або Skype скан-копії:
• паспортів або свідоцтв про повірку;
• актів опломбування лічильників;
• фото лічильників із показаннями на поточну дату.
Також залишити копії документів можна у скриньках для передачі заяв, що розташовані за адресами: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.
Замовити ж опломбування можна за телефоном (044) 247-40-40 або на нашому сайті у розділі «Дистанційне обслуговування».