22 вересня 2021
Як дистанційно актуалізувати інформацію після повірки лічильника?
Для актуалізації інформації про повірку лічильників у програмно-апаратних комплексах виконавців послуг ПрАТ «АК «Київводоканал» та КП «Київтеплоенерго» достатньо звернутися через месенджер у Facebook або Skype, вказавши адресу, та надіслати скан-копії чи фото:
- свідоцтв про проходження повірки
- актів демонтажу, монтажу лічильників та актів опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася зі зняттям)
- фото лічильників з показаннями, станом на сьогодні
Нагадуємо, що для коректних нарахувань лічильники обов’язково мають бути повірені, опломбовані виконавцями послуг, а показання щомісяця передаватися. Замовити опломбування чи розпломбування лічильників можна за телефоном (044) 247-40-40 або на нашому сайті у розділі «Дистанційне обслуговування».
Передавати показання квартирних лічильників слід одним із 6 зручних способів.