20 грудня 2021
Як актуалізувати інформацію після повірки лічильників?
Для цього достатньо надіслати скан-копії документів, зазначивши адресу проживання, через месенджер у Facebook або Skype.
Для актуалізаціі потрібні:
1. свідоцтва про проходження повірки
2. протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника), або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася зі демонтажем)
3. фото лічильників, станом на дату звернення
Нагадуємо, що для коректних нарахувань лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцями послуг: КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал». Замовити послуги з опломбування можна за телефоном (044) 247-40-40 або на нашому сайті у розділі «Дистанційне обслуговування».