24 березня 2021
Встановили новий лічильник. Що робити?
Після встановлення нового лічильника або заміни, щоб оплачувати лише за спожите, лічильники обов’язково мають бути опломбовані виконавцями послуг (КП "Київтеплоенерго" або ПрАТ АК "Київводоканал" відповідно) та прийняті на комерційний облік, тобто занесені до програмного комплексу виконавців послуг.
Замовити опломбування лічильників можна через сайт у розділі «Дистанційне обслуговування» та за телефоном (044) 247-40-40.
Для прийняття лічильників на облік потрібно надіслати:
• фото актів монтажу нових лічильників та демонтажу попередніх у разі заміни;
• скан-копії або фото паспортів нових лічильників, з вказаними датами виробництва та міжповірочного інтервалу;
• фото актів опломбування та фото лічильників на поточну дату.
Ці документи потрібно надіслати через месенджер у Facebook або Skype, зазначивши адресу проживання.