ЦКС Новини 16 жовтня 2015
16 жовтня 2015

Віталій Кличко: «Кияни повинні отримувати якісні послуги і необхідні консультації»

Новость

Мер м. Києва Віталій Кличко 16.10.2015 відвідав перший у столиці Центр комунального сервісу, який відкрився у Святошинському районі. Центр надаватиме консультації, інформаційну та правову допомогу киянам з питань житлово-комунальних послуг.

«Ми перебуваємо у першому в Києві сучасному центрі надання комунальних послуг. Ми знаємо, наскільки складно чи бюрократично отримати консультацію або необхідну інформацію, наприклад, щодо оплати послуг ЖКГ, – сказав Київський міський голова. – Окрім того, що в цьому приміщенні зробили ремонт, головне – тут змінили систему надання послуг. Центр працює без вихідних з 8:00 до 21:00, щоб було зручно отримувати послуги. Також запровадили електронну чергу. Сьогодні протягом дня, хоча робочий день ще не закінчився, через центр вже пройшло більше 500 осіб», – зазначив Віталій Кличко.

Мер зауважив, що Центр комунального сервісу – це економія часу і зручність в отриманні послуг для киян. І зазначив, що на обслуговування людини витрачається в середньому 5-7 хвилин.

«Кияни повинні отримувати у максимально короткі терміни якісні послуги, необхідні консультації, довідки. І наше завдання – щоб такі центри були у кожному районі Києва», – підкреслив Віталій Кличко.

У Центрі комунального сервісу кияни можуть отримати понад 40 видів послуг. Так, до послуг відвідувачів у центрі: адміністратор-консультант, діловод-фахівець з питань міграційного законодавства, юрист, фахівець з пільг та субсидій. Мешканець має змогу проконсультуватися в частині всіх питань щодо надання послуг водо-, тепло-, газопостачання, а також отримати рекомендації юриста щодо порядку дій у випадку виникнення спірних питань, отримати довідку у паспортиста, дізнатися, як здійснювати платежі та заповнювати квитанції тощо.