ЦКС Новини 26 квітня 2021
26 квітня 2021

Вирішуйте питання дистанційно через 11 каналів обслуговування

Отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно можна через 11 каналів обслуговування, а саме:

  • особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
  • електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
  • месенджер на Facebook-сторінці Центру комунального сервісу – для вирішення всіх питань;
  • зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
  • розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
  • сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • безкоштовну телефонну лінію 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
  • додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
  • Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
  • розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
  • скриньки для прийому показань лічильників та звернень.