26 квітня 2021
Вирішуйте питання дистанційно через 11 каналів обслуговування
Отримати онлайн-консультації та вирішити питання дистанційно можна через 11 каналів обслуговування, а саме:
- особистий кабінет на сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань лічильників опалення, гарячої і холодної води;
- електронний рахунок – для оформлення заявки на отримання онлайн-рахунку;
- месенджер на Facebook-сторінці Центру комунального сервісу – для вирішення всіх питань;
- зворотний зв’язок на сайті ЦКС – для отримання оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування» – для оформлення заявок на опломбування та розпломбування лічильників, отримання акту взаєморозрахунків та зміни кількості зареєстрованих осіб для подальших нарахувань;
- сall-центр: (044) 247-40-40 – для консультацій, передачі показань, замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- безкоштовну телефонну лінію 0 800 404 407 для передачі показань лічильників із мобільного;
- додаткові стаціонарні номери телефонів для передачі показань лічильників;
- Skype-зв’язок – для вирішення всіх питань, зокрема, з можливістю додати фото або скан-копії необхідних документів;
- розділ «Додатковий сервіс» – для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників;
- скриньки для прийому показань лічильників та звернень.