Вирішувати питання через дистанційні канали обслуговування комунального концерну «Центр комунального сервісу» - це швидко, зручно та безпечно!
Більшість питань з приводу нарахувань за житлово-комунальні послуги можливо вирішити, не виходячи з дому та не відволікаючись від повсякденних справ, за допомогою дистанційних каналів обслуговування комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Отримати онлайн консультації у наших фахівців з можливістю обміну фото/ скан-копіями документів можна за допомогою таких дистанційних каналів обслуговування:
- Telegram – нікнейми Telegram районних сервісних центрів у таблиці за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/ ;
- Месенджер у Фейсбук: https://www.facebook.com/cks.com.ua;
- Skype – логіни районних сервісних центрів в таблиці за посиланням: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Також споживачі можуть дистанційно:
- розрахуватись за спожиті послуги та передати показання вузлів розподільного обліку води і тепла (квартирні лічильники) через особистий кабінет сайту ЦКС: https://komunalka.ua/cabinet/objects/;
- оформити відмову від паперового рахунку-повідомлення – в особистому кабінеті у вкладці"налаштування повідомлень": https://komunalka.ua/cabinet/settings/notifications/;
- замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників, контрольне зняття показань лічильників, повідомити про зміну кількості зареєстрованих у квартирі для подальших нарахувань - у розділі «Дистанційне обслуговування»: https://cks.com.ua/remote;
- отримати оперативні консультації через зворотний зв’язок (https://cks.com.ua/feedback)
- замовити повірку, заміну чи первинне встановлення квартирних лічильників: https://zruchnotut.com/.
Для цього потрібно:
1. Авторизуватися в особистому кабінеті на сайті ЦКС;
2. Обрати необхідний сервіс та залишити звернення чи заявку.
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» працює, як єдина абонентська служба для киян, і надає повний комплекс послуг, зокрема консультації щодо нарахувань та перерахунків за житлово-комунальні послуги (у тому числі, постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій /управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів), звірки платежів, актуалізацію інформації про власника особового рахунку, укладання договорів із виконавцями послуг, вирішення питань погашення заборгованості тощо.
Дякуємо, що ви з нами!