В «Центрі комунального сервісу» з’явився чат-бот, покликаний швидко вирішувати питання споживачів з житлово-комунальних послуг
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» постійно удосконалює функціональні можливості для того, щоб споживачам було легко орієнтуватися при зверненні. Наразі на сторінці у Фейсбуці почав працювати чат-бот (автоматичний помічник для вирішення питань надання комунальних послуг).
Наприклад, якщо споживачу треба дізнатися час роботи та найближчу точку прийому споживачів, достатньо обрати в месенджері категорію «знайти наш центр» і можна побачити необхідну інформації по всіх районах Києва. Якщо маєте запитання до спеціаліста «Центру комунального сервісу», але не маєте часу на відвідування центру, допоможе також чат-бот. В розділі «залишити питання» викладається суть проблеми, надаються контакті дані для зворотнього зв’язку . В короткий термін звернення розгляне фахівець та надасть кваліфіковану відповідь.
«Ми прагнемо зробити «Центр комунального сервісу» універсальним та корисним для споживачів. В ритмі постійного навантаження та зайнятості кияни хочуть максимального комфорту у вирішенні питань з комунальної сфери. Тому чат-бот та всі стаціонарні сервісні центри і он-лайн сервіси «ЦКС» покликані швидко, оперативно та дистанційно надати нашим споживачам всі відповіді на питання, пов’язані з житлово-комунальними послугами», - зазначила Катерина Саркісова, генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Надалі сервіс буде вдосконалюватися і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде вирішити через особистий мобільний гаджет.
Довідково: для того, щоб скористатися ботом, необхідно зайти на сторінку https://www.facebook.com/cks.com.ua/ та обрати опцію «Відправити оповіщення».