ЦКС Новини 15 лютого 2018
15 лютого 2018

В «Центрі комунального сервісу» з’явився чат-бот, покликаний швидко вирішувати питання споживачів з житлово-комунальних послуг

Новость

Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» постійно удосконалює функціональні можливості для того, щоб споживачам було легко орієнтуватися при зверненні. Наразі на сторінці у Фейсбуці почав працювати чат-бот (автоматичний помічник для вирішення питань  надання комунальних послуг).

Наприклад, якщо споживачу треба дізнатися час роботи  та найближчу точку прийому споживачів, достатньо  обрати в  месенджері  категорію  «знайти наш центр» і можна побачити необхідну інформації по всіх районах Києва. Якщо маєте запитання до спеціаліста «Центру комунального сервісу», але не маєте часу на відвідування центру, допоможе також чат-бот. В розділі «залишити питання»  викладається суть проблеми, надаються  контакті дані для зворотнього  зв’язку . В короткий термін звернення розгляне фахівець та надасть кваліфіковану відповідь.

«Ми прагнемо зробити  «Центр комунального сервісу» універсальним та корисним для споживачів. В ритмі постійного навантаження та зайнятості кияни хочуть максимального комфорту у вирішенні питань з комунальної  сфери. Тому чат-бот та всі стаціонарні сервісні центри і он-лайн сервіси  «ЦКС» покликані швидко, оперативно та дистанційно надати нашим споживачам всі відповіді на питання, пов’язані з  житлово-комунальними  послугами», - зазначила Катерина Саркісова, генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу».

Надалі сервіс буде вдосконалюватися і всі питання, що стосуватимуться житлово-комунальних послуг, можна буде  вирішити  через особистий  мобільний гаджет.

Довідково: для того, щоб скористатися ботом, необхідно зайти на сторінку https://www.facebook.com/cks.com.ua/ та обрати опцію «Відправити оповіщення».