У всіх районах Києва у штатному режимі працюють сервісні центри ЦКС (оновлено перелік адрес)
Нагадуємо, що з травня у кожному районі столиці відновлено роботу сервісних центрів ЦКС. Вирішувати питання, пов’язані із наданням житлово-комунальних послуг, можна як в самих центрах, так і в форматі онлайн. Загалом зараз до ваших послуг 12 таких центрів.
Зокрема, наші фахівці в сервісних центрах проводять особисті прийоми споживачів для врегулювання питань, пов’язаних з укладенням та підписанням договорів на житлово-комунальні послуги, договорів з реструктуризації заборгованості, отриманням довідок або завірених копій документів, звіркою за нарахуванням та оплатами за послуги за довготривалий термін тощо.
Записатися на прийом в сервісний центр можна самостійно на сайті ЦКС або за телефоном (044) 247-40-40.
Особистий прийом здійснюється з понеділка до п’ятниці з 10:00 до 15:30 за наступними 12 адресами:
- просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);
- вул. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);
- вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);
- вул. Миропільска, 13-А (Дніпровський р-н);
- просп. Героїв Сталінграду, 57 (Оболонський р-н);
- вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);
- Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);
- просп. Гонгадзе, 20-Е (Подільський р-н);
- б-р Вернадського, 63-А (Святошинський р-н);
- вул. Я. Коласа, 15-Б (Святошинського р-н);
- вул. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);
- вул. Довженка, 10 (Шевченківський р-н).
Звертаємо увагу, що для зручності мешканців мікрорайону Пуща-Водиця з 16 серпня відновлено роботу сервісного центру за адресою вул. Федора Максименка, 16. Наразі обслуговування споживачів здійснюється в порядку живої черги. Про можливість записатися в електронну чергу буде повідомлено окремо.
Споживачі також мають можливість залишити письмові звернення та передати показники лічильників через скриньку на вході до приміщення.
Також зауважимо, що під час повітряної тривоги усі сервісні центри дотримуються заходів з безпеки та призупиняють роботу. Наші працівники поінформовані про найближчі укриття і обов’язково мають вам підказати найкоротший шлях до них.
Зважаючи на оголошений військовий стан в країні, рекомендуємо, якщо є змога, використовувати дистанційні канали обслуговування https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/ .