ЦКС Новини 11 жовтня 2019
11 жовтня 2019

У «Центрі комунального сервісу» з початку року надано понад два мільйони консультацій з питань житлово-комунального господарства

З початку року в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надано понад 1,8 мільйона консультацій і послуг з питань житлово-комунального господарства. Щодня в ЦКС надають понад 6,6 тисячі консультацій – як телефонних та електронних, так і безпосередньо в сервісних центрах і точках прийому. Про це заявив генеральний директор концерну Андрій Щербина.

Він нагадав, що «Центр комунального сервісу» працює за принципом «єдиного вікна».

«Ми єдина абонентська служба, яка допомагає киянам отримувати сервіс в єдиному місці і не витрачати час на роботу з кожним постачальником послуг. Ми унікальна в Україні мережа, яка налічує 40 консультаційних центрів. Сервісами ЦКС користуються кияни, які отримують комунальні послуги. За 9 місяців 2019 року фахівці ЦКС опрацювали 1,8 мільйона звернень, з них: 1 017 997 консультацій надали фахівці в телефонному режимі; 744 096 споживачів звернулися безпосередньо до сервісних центрів; 65 107 відповідей ми надали письмово та електронною поштою. Споживачі можуть у наших центрах укласти договори, звірити нарахування та показання лічильників, актуалізувати дані щодо кількості зареєстрованих осіб. Для клієнтів, які мають борги, ми забезпечуємо договір-розстрочку боргу тощо», пояснив Андрій Щербина.

Директор підприємства підкреслив, що  на прийом до фахівців сервісних центрів можна записатися через онлайн-сервіс «електронна черга». Це допомагає зменшити черги в самих центрах і дає змогу запланувати свої візити до ЦКС. Таким сервісом за останні кілька місяців вже скористалися понад 30 тисяч мешканців столиці.

«Безперечним плюсом є те, що все більше киян користуються онлайн-сервісами нашого центру, які значно заощаджують час при вирішенні питань отримання комунальних послуг. «Дистанційне обслуговування» – сервіс, яким вже скористалися понад 100 тисяч зареєстрованих в особистому кабінеті ЦКС споживачів для владнання питань нарахувань, укладання договорів та опломбування лічильників. Це зручно і швидко!» – сказав Андрій Щербина.

Для миттєвої сплати усіх спожитих комунальних послуг за електронним рахунком, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, без комісії можна розрахуватися «Карткою киянина».