У травні до Центрів комунального сервісу звернулися 74,4 тисячі споживачів!
Про це детально під час прес-ланчу з теми «Газопостачання Києва, підготовки до зими та першого місяця роботи «Київтеплоенерго», що відбувся 8 червня на території станції теплопостачання «Позняки» розповів в.о. генерального директора Центру комунального сервісу Андрій Щербина.
На виконання розпорядження КМДА №1244 від 08.12.2016 комунальним концерном здійснюється комплексне обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» з питань централізованого опалення, гарячого водопостачання, холодного водопостачання та водовідведення, утримання будинків та прибудинкової території.
«В травні до Центрів комунального сервісу звернулося більше 74 тисяч киян. Майже половина питань стосувалася надання послуг гарячого водопостачання та опалення: нарахування за спожиті послуги, відсутність гарячого водопостачання та передача показань. Саме тому Центром комунального сервісу було впроваджено онлайн передачу показань. Також, вже втричі збільшено потужність контакт-центру, тож кияни зможуть в спокійному режимі передати показання у червнi», — прокоментував Андрій Щербина.
У Сервісних центрах споживачі можуть, укласти договір про надання послуг холодного водопостачання та водовідведення холодної та гарячої води, опалення, утримання будинків, звіритися щодо стану розрахунків за спожиті житлово-комунальні послуги, вирішити питання заборгованості, укласти договір реструктуризації, отримати консультацію щодо пільгових нарахувань, передати показання лічильників, сплатити за спожиті ЖКП. (графіки та адреси прийому: https://cks.com.ua/service-centers/)
Також, Андрій Щербина нагадав: «У червні кияни отримають єдиний рахунок-повідомлення, що складатиметься з чотирьох блоків та за яким споживачі зможуть сплатити як разом, так і за кожну послугу окремо».