ЦКС Новини 23 жовтня 2015
23 жовтня 2015

У Шевченківському районі відкрилися відділення центру комунального сервісу

Новость
Новость
Новость
Новость
Новость
Новость
Новость
Новость

Сьогодні у місті Києві  змінюється формат надання сервісу у сфері житлово-комунального господарства. У центрі даного сервісу -  споживач.

 23 жовтня 2015 року у Шевченківському  районі за участі голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації  Гаряги Олега Олександровича та генерального директора комунального концерну «Центру комунального сервісу» Саркісової Катерини Миколаївни  було відкрито 2 відділення Центру комунального сервісу. Оскільки основний офіс нового КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району» розташовується по вул. Білоруській, 1, то було прийнято рішення, що одна з перших точок прийому споживачів Концерну розпочне свою роботу саме там, інша – за адресою:  вул. Довнар-Запольського, 6.

Перелік питань, з яких можна отримати консультацію/довідку  у точках прийому споживачів комунального концерну:

  • питання оплати за житлово-комунальні послуги (відсутність відображення оплати за житлово-комунальні послуги у квитанції, розшук платежу, термін виникнення та сума заборгованості, тощо)
  • отримання довідок (довідка про склад сім’ї, довідка про відсутність заборгованості, довідка про користування пільгою)
  • інформація щодо порядку нарахування за житлово-комунальні послуги (видача дублікату рахунку на сплату ЖКГ, роз’яснення щодо нарахування за ЖКП при користуванні пільгою та проведення нарахувань при отриманні субсидії,  роз’яснення щодо проведення перерахунків, тощо)
  • внесення змін до реквізитів особового рахунку та порядку нарахування послуги (зміна власника особового рахунку, відкриття та розподіл особового рахунку, і т.д)
  • питання, пов’язані із періодичною повіркою та взяттям на абонентський облік приладів обліку водопостачання (роз’яснення щодо порядку встановлення та постановки на абонентський облік приладів  обліку водопостачання із наданням переліку необхідних документів, телефонів, адрес та графіків роботи відповідних служб виконавців послуг, тощо)

Можливість отримати якісну консультацію, роз’яснення з різних питань ЖКГ,  ввічливе ставлення спеціалістів центру до киян,  комфортні умови очікування та отримання послуги тощо   - ось основні зміни, які будуть обов’язковими для нових точок прийому шевченківців.

Нагадаємо, що 16.10.2015 року за участю Київського міського голови  Віталія Кличка було відкрито перший  районний Центр комунального сервісу у місті Києві у  Святошинському районі. За його прототипом такі великі сервісні центри з обслуговування споживачів з питань житлово-комунального господарства будуть відкриті у кожному районі міста Києва.