У період карантину кількість транзакцій через муніципальні онлайн-сервіси для сплати за комунальні послуги зросла на 15% – Юлія Петрик
У період обмежувальних заходів все більше киян сплачуть за спожиті житлово-комунальні послуги онлайн. Зокрема, кількість транзакцій через особисті кабінети на муніципальних сайтах зросла на 15%. Такий стрімкий приріст спостерігається вперше за останні кілька років. Про це сьогодні під час онлайн брифінгу повідомила заступниця комерційного директора комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) Юлія Петрик.
«Сьогодні вкрай важливо уникати скупчень та намагатися усі питання вирішувати дистанційно, зокрема, сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги. «Центр комунального сервісу» забезпечив киян можливістю здійснювати оплати, не виходячи з дому – через особистий кабінет на сайті ЦКС або QR-код, що надрукований на кожному рахунку-повідомленні. У період карантину ми спостерігаємо позитивну динаміку – кількість транзакцій через муніципальні онлайн-сервіси для сплати за комунальні послуги зросла на 15%. Такий приріст є рекордним за останні кілька років», – Юлія Петрик.
Вона нагадала, що для оплати через особистий кабінет, достатньо виконати 3 прості кроки: створити обліковий запис, додати один або кілька об’єктів (наприклад, для допомоги у сплаті старшим сусідам, бабусям, дідусям) та сплатити зручним способом із поданого переліку. Зокрема, власники картки киянина можуть сплатити за послуги без комісії. Для сплати за QR-кодом потрібно зісканувати код із рахунку, перейти за посиланням та натиснути «Сплатити», скориставшись карткою киянина для сплати без комісії.
«Сплачуючи за комунальні послуги у період карантину, слід пам’ятати, що пільговий період оплати за комунальні послуги триватиме до кінця місяця. Раніше знижка діяла для тих, хто сплачує до 20 числа поточного місяця, у період дії обмежувальних заходів – знижка діє для всіх, хто сплатить до кінця місяця», – додала Юлія Петрик.
Заступниця комерційного директора зауважила, що для дистанційного вирішення питань можна звертатись:
- через сall-центр ЦКС – (044) 247-40-40;
- за додатковими телефонами для передачі показань;
- за допомогою сервісу «Дистанційне обслуговування»;
- через зворотний зв’язок на сайті;
- у месенджері Facebook;
- через Skype.