У період карантину фахівці «Центру комунального сервісу» надали 4,5 мільйона онлайн-послуг та консультацій
Із 18 березня 2020 року «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надає усі послуги дистанційно. Протягом минулого року фахівці ЦКС надали 4,5 мільйона онлайн-послуг та консультацій. Про це під час онлайн прес-брифінгу заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.
«ЦКС допомагає мешканцям Києва за принципом «єдиного вікна» вирішити питання нарахувань, актуалізації даних, передачі показань лічильників тощо. До карантину прийом споживачів проводився у 38 сервісних центрах, а з 18 березня минулого року, щоб не допустити розповсюдження вірусу, ми змушені були перейти на роботу у дистанційному режимі. Протягом 2020 року ми розширили онлайн-сервіси і загалом забезпечили киян 10 надійними каналами обслуговування, завдяки яким в умовах карантину кияни отримували усі послуги у повному обсязі», – пояснив Андрій Щербина.
Керівник підприємства зазначив, що онлайн-формат роботи «Центру комунального сервісу» отримав високу оцінку споживачів, зокрема, через позитивні відгуки у соціальних мережах та високий рівень платіжної дисципліни.