У період дії карантинних обмежень вирішуйте комунальні питання дистанційно
Шановні споживачі!
У період дії карантинних обмежень вирішуйте комунальні питання дистанційно.
Самостійно на сайті «Центру комунального сервісу» можна:
• передати показання лічильників (https://cks.com.ua/cabinet/objects)
• замовити опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань (https://cks.com.ua/remote)
• змінити кількість зареєстрованих осіб для подальших нарахувань (https://cks.com.ua/remote)
• замовити акт взаєморозрахунків чи довідку про стан заборгованості (https://cks.com.ua/remote)
• замовити повірку, заміну або встановлення лічильників (https://cks.com.ua/services/request)
Бухгалтери ЦКС радо допоможуть у мессенджері Facebook та через Skype (https://bit.ly/3fE7PHP) вирішити питання:
• актуалізації даних після повірки чи заміни лічильника
• укладення договорів на послуги з опалення та гарячого водопостачання, холодного водопостачання та водовідведення, вивезення побутових відходів та утримання будинків
• коригування нарахувань
• внесення змін щодо загальної або опалювальної площі
• розшуку та перенесення помилковосплачених коштів
Отримати консультації з житлово-комунальних питань можна також:
✅через сall-центр ЦКС – (044) 247-40-40;
✅за додатковими телефонами для передачі показань (https://bit.ly/2YY7rOl);
✅через зворотний зв’язок на сайті (https://cks.com.ua/feedback);