#ЦКС_відповідає: Як працюють сервісні центри у період дії воєнного стану?
У період дії воєнного стану сервісні центри КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) працюють у звичному режимі, з дотриманням усіх правил безпеки. Загалом у м.Києві функціонує 12 районних сервісних центрів, де споживачі (незалежно від району проживання) можуть вирішити питання щодо надання житлово-комунальних послуг. Сервісні центри знаходяться у кожному районі столиці. Їх адреси за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/.
Години прийому:
понеділок – четвер із 08:30 до 17:30;
п’ятниця з 8:30 до 16:15.
Перерва з 13:00 до 13:45.
Прийом споживачів здійснюється за попереднім записом та в порядку «живої черги». Записатися до фахівця у визначений день та час можна за допомогою електронної черги за посиланням: https://cks.com.ua/equery або зателефонувавши за номером телефону: (044) 247-40-40.
Фахівці в сервісних центрах проводять прийоми споживачів із таких питань:
- актуалізації інформації про власника особового рахунку та укладання договорів про надання житлово-комунальних послуг;
- звірянь нарахувань та оплат за певний проміжок часу, а також прийому заяв на здійснення перерахунку;
- видачі довідок про стан заборгованості та укладання договорів про реструктуризацію заборгованості за житлово-комунальні послуги;
- актуалізації інформації в програмно-апаратних комплексах щодо вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) у зв’язку зі встановленням на облік, заміною, повіркою, коригуванням за фактичними показаннями тощо;
- допомоги з реєстрацією в особистому кабінеті на сайті ЦКС, надання консультацій щодо способів оплати за послуги.
Якщо немає можливості відвідати сервісний центр, актуальні питання також можна вирішити за допомогою дистанційних каналів обслуговування — Skype, Telegram, месенджер у Facebook тощо (повний перелік дистанційних каналів обслуговування за посиланням : https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/).
Сервіси дозволяють віддалено та оперативно отримати консультацію у спеціаліста!