#ЦКС_відповідає: Як отримати перерахунок за нараховані комунальні послуги, якщо споживач не проживав за місцем реєстрації понад 30 календарних днів?
Споживачі, які в період воєнних дій були змушені залишити свої домівки та не проживають за місцем реєстрації, мають право на перерахунок за послуги: постачання гарячої води, централізованого водопостачання, водовідведення холодної та гарячої води (за умови відсутності вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників), а також вивезення побутових відходів.
Перерахунок здійснюється у разі тимчасового непроживання більше 30-ти діб на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує проживання за іншою адресою.
Щоб отримати перерахунок, необхідно звернутися до комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) із відповідною заявою та надати такі документи:
- документ, що підтверджує факт та період проживання за іншою адресою;
- паспорт або документ, що посвідчує особу;
- картку (довідку) фізичної особи – платника податків про присвоєння ідентифікаційного номера (всіх осіб зазначених у заяві);
- документ на право власності житловим приміщенням/квартири та Витяг з реєстру речових прав.
Факт непроживання можна підтвердити нижчепереліченими документами:
- довідка, що підтверджує тимчасове проживання споживача за іншою адресою;
- довідка внутрішньо-переміщеної особи в письмовому вигляді або електронному (з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»);
- довідка, що підтверджує тимчасове перебування споживача в лікувальних, профілактичних та санаторного типу закладах;
- довідка, що підтверджує навчання споживача в іншому місті;
- довідка, що підтверджує проходження військової служби, у т.ч. наказ про мобілізацію;
- акт, який встановлює фактичну кількість осіб, що мешкають у домогосподарстві, затверджений обслуговуючою організацією;
- документи, що підтверджують тимчасове перебування споживача за кордоном (у т.ч. копія закордонного паспорта (з відмітками про перетин державного кордону).
Документи мають бути видані підприємствами, установами, організаціями в межах їх повноважень, мати обов’язкові реквізити (повна назва підприємства, установи, організації, реєстраційний номер, дата видачі документа) та завірені печаткою і підписом уповноваженої особи, та містити інформацію щодо періоду проживання.
Подати необхідні документи можна дистанційно через:
- Месенджер у Facebook на сторінці ЦКС;
- Skype –зв'язок;
- Telegram–канали;
- Скриньки для передачі заяв, що розташовані у сервісних центрах ЦКС, або на особистому прийомі у сервісному центрі за попереднім записом.
Консультацію щодо перерахунку за надані послуги можна отримати через call-центр ЦКС - (044) 247-40-40 або за телефонами сервісних центрів: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Нагадуємо, у ЦКС можна надавати документи за допомогою мобільного застосунку «Дія»