#ЦКС_відповідає: Як актуалізувати інформацію про повірку квартирних лічильників води та тепла?
Після здійснення повірки вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) актуалізувати інформацію в облікових базах КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал» можна на особистому прийомі в сервісних центрах комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) або дистанційно.
Споживачу достатньо звернутися в будь-який сервісний центр (запис через електронну чергу https://cks.com.ua/equery) або скористатися онлайн сервісами ЦКС:
- месенджер у Facebook;
- Telegram;
- Skype.
Щоб актуалізувати інформацію потрібно надіслати наступні документи:
- свідоцтво про повірку;
- протокол повірки або акт виконаних робіт з повірки;
- акти демонтажу та монтажу лічильників або акти опломбування та розпломбування, якщо повірка здійснювалася із демонтажем;
- фото лічильників станом на дату звернення.
При внесенні інформації про результати повірки фахівці ЦКС здійснюють актуалізацію показань на дату повірки та номера лічильника, зазначеного в облікових базах, із номером у свідоцтві.
За необхідності нарахування коригуються згідно із фактичними. Також фахівці допоможуть оформити заявку на опломбування, якщо повірка була з демонтажем.
Самостійно замовити опломбування чи розпломбування квартирних лічильників можна за телефоном (044) 247-40-40 або на сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».
Звертаємо увагу, що для коректних нарахувань за спожиті комунальні послуги передавати показання квартирних лічильників потрібно щомісяця з 5-го числа і до останнього дня поточного місяця.