ЦКС Новини 26 травня 2023
26 травня 2023

#ЦКС_відповідає: Чому необхідно записуватися на прийом до фахівця районного сервісного центру комунального концерну «Центр комунального сервісу»?

Новость

     Як показує практика, більшість питань щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги споживачі можуть вирішувати дистанційно.

     Проте у випадках, коли необхідно надати або отримати оригінали документів, підписати договори, звірити нарахування та оплати за великий проміжок часу або отримати довідку, радимо записуватися на особистий прийом до фахівців районних сервісних центрів КК «Центр комунального сервісу» (далі - ЦКС).

     Наразі у місті Києві працюють 12 районних сервісних центрів ЦКС. (Перелік адрес за посиланням: https://cks.com.ua/service-centers/). Звертаємо увагу, що споживачі послуг можуть звернутися до будь-якого із них, незалежно від місця проживання. За визначеним переліком питань прийом здійснюється за попереднім записом. У порядку «живої черги» можна отримати попередню консультацію в адміністратора.

     Записатися до фахівця у визначений день та час можна за допомогою електронної черги за посиланням: https://cks.com.ua/equery або зателефонувавши за номером телефону: (044) 247-40-40.

     Після заповнення короткої форми до електронної черги на вказану споживачем електронну пошту надійде лист-підтвердження з обраною адресою сервісного центру, датою та часом візиту та переліком необхідних документів для вирішення зазначеного питання.

     Нагадуємо, що у сервісних центрах за допомогою застосунку «Дія» можна подавати копії необхідних документів в електронному вигляді.

     Час роботи фахівців: понеділок – четвер із 08:30 до 17:30, п’ятниця з 8:30 до 16:15.
     Перерва з 13:00 до 13:45.

     Під час повітряної тривоги фахівці сервісних центрів призупиняють свою роботу, а споживачам буде запропоновано перейти до найближчого укриття.