ЦКС Новини 28 липня 2023
28 липня 2023

#ЦКС_відповідає: Чи потрібно передавати показання вузлів розподільного обліку (квартирних лічильників), якщо у квартирі встановлено бойлер і споживач не користується гарячою водою?

Новость

     ​Для отримання коректних нарахувань за спожиту воду, показання квартирних лічильників гарячої і холодної води потрібно передавати до кінця  поточного місяця, починаючи з 5 числа.

​     Якщо у квартирі встановлено бойлер і споживач не користується послугою з постачання гарячої води, також необхідно подавати показання лічильника гарячої води з різницею "0", якщо вони незмінні.

     ​Споживач, який не передав показання квартирного лічильника, матиме нарахування за середнім об’ємом споживання на підставі даних попередніх періодів по квартирі. 

​     Коригування нарахувань залежатиме від періоду, за який не передавались показання та нарахованого по середньому обсягу. У разі, якщо різниця показань  квартирного лічильника між фактичними та наявними в програмно-апаратному комплексі є значною, коригування показань в автоматичному режимі не відбудеться. У даному випадку споживачу необхідно звернутися до комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС), фахівцем якого безпосередньо будуть виконані коригування показань квартирного лічильника.

     Нагадуємо, що показання можуть прийматися лише, якщо лічильник справний (про що свідчить його повірка), опломбований та прийнятий на абонентський облік.

​     Передати показання та отримати консультацію щодо нарахувань та перерахунку можна у ЦКС будь-яким із зручних способів:  

  • в особистому кабінеті на нашому сайті: https://cks.com.ua/cabinet/objects/;
  • через чат-боти Viber ( http://www.viber.com/chatbotgercua ) та Telegram ( https://t.me/komunalkaua_bot) для передачі показань квартирних лічильників;
  • за телефоном для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
  • за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
  • за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим): (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06;
  • при оплаті за житлово-комунальні послуги через банківські та фінансові установи;
  • через скриньки для передачі показань за адресами:

просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н);

вул. К. Заслонова, 22 (Дарницький р-н);

вул. А. Ахматової, 2А (Дарницький р-н);

вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н);

вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н);

просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н);

вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н);

Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н);

просп. Г. Гонгадзе, 20Е (Подільський р-н);

б-р Академіка Вернадського, 63А (Святошинський р-н);

вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинський р-н);

вул. М. Донця, 21Б (Солом’янський р-н);

вул. О. Довженка, 10 (Шевченківський р-н);

вул. Естонська, 5 (Шевченківський р-н).