ЦКС допомагає реструктуризувати борг!
17 травня 2018 року в Інформаційному агентстві «Інтерфакс Україна» відбулася прес-конференція на тему «Нові взаємовідносини між Київводоканалом та споживачами в новому законодавчому полі». У заході взяли участь: представники ПрАТ «АК «Київводоканал», Комунального концерну «Центр комунального сервісу» та Департаменту соціальної політики КМДА.
На прес-конференції повідомили: новим для споживачів є те, що Київводоканал відтепер може не тільки обмежити водопостачання, а й повністю відключити від своїх послуг абонентів, які ігнорують оплату протягом тривалого часу. Також, Законом «Про житлово-комунальні послуги» передбачено нарахування пені на заборгованість у розмірі 0,01%. Директор департаменту правового забезпечення Київводоканалу Катерина Швець заспокоїла киян, повідомивши, що хоча Закон вступає в дію з 10 червня 2018, нарахування пені можливе лише з 1 січня 2019 року.
За словами директора розрахункового департаменту Київводоканалу Валерія Люліна, дисциплінованих платників - 85%, але не зважаючи на такий високий показник, борг киян перед Товариством складає більше 300 мільйонів гривень.
Заступник директора департаменту – начальник управління пільг, державної та регіональної допомоги Департаменту соціальної політики КМДА Максим Бученко нагадав, що кожна особа, яка потребує соціального захисту держави, має право на субсидію та порадив не гаяти часу і звернутися за допомогою.
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» допомагає споживачам вирішити питання погашення боргу. Для тих абонентів, у кого вже є заборгованість за холодне водопостачання та водовідведення Київводоканал пропонує укласти договір реструктуризації. Його укладання можливе у 10 районних Центрах комунального сервісу та 48 точках крокової доступності. Адреси точок, графіки їх прийому та перелік необхідних документів розміщені на сайті https://cks.com.ua/. Обслуговування відбувається за принципом «єдиного вікна», тому в ЦКС питання реструктуризації заборгованості вирішується просто і швидко. Крім того, для зручності споживачів Центр комунального сервісу запровадив електронну форму заяви, з метою прискорення процедури – достатньо лише заповнити необхідну інформацію та обрати термін на який бажано здійснити розстрочку. Після перевірки наданих відомостей, працівник сервісного центру телефонує споживачу для узгодження зручної дати та часу, коли можна лише підписати та забрати оформлений договір реструктуризації.
«Питання заборгованості за житлово-комунальні послуги потрібно вирішувати в досудовому порядку, адже зволікання може призвести до додаткових витрат, пов`язаних з розглядом справи у суді», - порадив в. о. генерального директора Комунального Концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.
Також, Андрій Щербина відзначив зростання платіжної дисципліни серед користувачів послуг ЦКС, оскільки процедури оплати комунальних послуг постійно спрощуються. Окрім наявних у Центрах платіжних терміналів, зручного особистого кабінету, Центр комунального сервісу, спільно з КП «ГІОЦ» впровадили можливість сплати за комунальні послуги за допомогою QR-коду. Оплатити комунальні послуги киянам, які отримали квитанції від КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» можна буде за допомогою будь-якого додатку для зчитування QR-коду на смартфоні.