«Центр комунального сервісу» запроваджує онлайн-консультування споживачів через Skype
«Центру комунального сервісу» (ЦКС) посилив потужності онлайн-спілкування на період запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень у Києві. Від сьогодні зв’язатися зі спеціалістом ЦКС можна із застосуванням Skype –зв'язку.
Для цього потрібно лише встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні, долучити контакт відповідного району та зателефонувати, попередньо пересвідчившись, що гаджет оснащено працюючим мікрофоном.
Зокрема, за допомогою Skype – зв'язку можна проконсультуватися з будь-якого питання щодо нарахувань, укладення договорів, передачі показань та актуалізації даних з послуг опалення та гарячого водопостачання, утримання будинків, холодного водопостачання і водовідведення, вивезення сміття.
Довідково:
Фахівці працюватимуть за графіком: понеділок-червер – з 9:00 до 18:00, п’ятниця – з 9:00 до 16:45, обідня перерва – з 13:00 до 13:45.
Перелік контактів фахівців ЦКС у Skype за районами:
Голосіївський: CKS_GOLOS_1
Дарницький: CKS_DARN_1
Деснянський: CKS_DESN_1
Дніпровський: CKS_DNIPR_1
Оболонський: CKS_OBOLON_1
Печерський: CKS_PECH_1
Подільський: CKS_PODIL_1
Святошинський: CKS_SVIAT_1
Солом’янський: CKS_SOLOM_1
Шевченківський: CKS_SHEV_1