«Центр комунального сервісу» запроваджує обмежувальні заходи з метою попередження розповсюдження коронавірусу
З метою попередження розповсюдження нової коронавірусної інфекції (COVID-19) на території Києва, «Центром комунального сервісу» запроваджено ряд протиепідемічних заходів та обмежень при прийомі у сервісних центрах ЦКС.
Зокрема, з 12 березня у всіх сервісних центрах ЦКС:
- запроваджено технологічну перерву, з виведенням усіх відвідувачів з приміщення,для проведення наскрізного провітрювання та вологого прибирання із використанням дезінфекційних засобів (з 13:00 до 13:30 - у районних сервісних центрах та за звичним графіком у точках крокової доступності);
- введено заборону на обслуговування відвідувачів з характерними зовнішніми проявами ГРВІ без масок;
- забезпечено посилений контроль за недопущенням до роботи фахівців з ознаками інфекційного захворювання.
Нагадуємо, що більшість питань можна вирішити дистанційно, не відвідуючи сервісні центри – за телефоном call-центру 247-40-40 та через сайт «Центру комунального сервісу». Зокрема, у розділі "Споживачам" можна:
• записатись в "електронну чергу": https://cks.com.ua/equery
• замовити опломбування, розпломбування, акт звіряння, змінити кількість проживаючих: https://cks.com.ua/remote
• замовити повірку, заміну чи встановлення лічильників: https://cks.com.ua/services/
• дізнатися відповідь на "часті питання": https://cks.com.ua/faqоперативно проконсультуватися: https://cks.com.ua/feedback • сплатити за усі спожиті послуги та передати показання лічильників води і опалення можна через особистий кабінет ЦКС: https://cks.com.ua/cabinet
Бажаємо здоров’я!