«Центр комунального сервісу» вдвічі збільшив потужність онлайн-сервісу «Електронна черга»
З 1 листопада «Центром комунального сервісу» (ЦКС) вдвічі збільшено кількість місць, доступних для попереднього запису до «Електронної черги». Сервіс працює з липня цього року і одразу набув популярності, адже економить час відвідувачам, які не стоять в черзі та мають можливість спланувати візит до фахівця сервісного центру ЦКС заздалегідь. У сервісних центрах, за принципом «єдиного вікна», споживачі можуть вирішити питання укладення договорів, звіряння нарахувань, актуалізації даних щодо кількості зареєстрованих осіб та отримати консультації з питань житлово-комунального господарства. Тому для зручності мешканців Києва, потужність онлайн-сервісу «Електронна черга» збільшено вдвічі. Про це заявив генеральний директор Концерну Андрій Щербина.
«Ми посилили «пропускну здатність» онлайн-сервісу «Електронна черга» вдвічі. Зокрема, раніше протягом одного дня було доступно 310 місць для попереднього запису. Від сьогодні – 631 споживач може записатися заздалегідь на зручний час. Ми оптимізували систему, шляхом збільшення кількості фахівців, які приймають за попереднім записом та зменшення інтервалів часу на вирішення одного питання. До речі, протягом перших декількох годин роботи оновленого сервісу записалися понад 200 споживачів» – повідомив Андрій Щербина.
Він також наголосив, що більшість питань не потребують відвідування сервісних центрів. Саме для цього на сайті «Центру комунального сервісу» працює «Дистанційне обслуговування», де в онлайн-режимі можна замовити опломбування лічильників, змінити кількість проживаючих для нарахувань, заповнити форму для укладення договору розстрочки по сплаті заборгованості тощо.
Для миттєвої сплати усіх спожитих комунальних послуг за електронним рахунком, споживачі користуються особистим кабінетом ЦКС, в якому без комісії можна розрахуватися «карткою киянина».