«Центр комунального сервісу» пропонує споживачам чотири зручні способи передачі показань лічильників – Юлія Петрик
Для отримання коректних нарахувань із опалення та гарячого водопостачання, споживачам обов’язково потрібно щомісяця надавати показання квартирних лічильників. Тривала відсутність даних про спожиту воду чи тепло призведе не лише до утворення заборгованості у конкретному помешканні, а й до перерозподілу обсягів споживання послуги для всіх мешканців будинку, як того вимагає чинне законодавство. Про це сьогодні під час прес-брифінгу повідомила заступниця комерційного директора КК «Центр комунального сервісу» Юлія Петрик.
За словами фахівчині, найчастіше питання стосовно нарахувань у споживачів послуг опалення та гарячого водопостачання виникають щодо правил користування квартирними лічильниками.
«Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» передбачає щомісячну передачу показань приладів обліку. Зробити це можна в режимі онлайн на сайті «Центру комунального сервісу» (ЦКС). У разі наявності підстав для перерахунку (наприклад, лічильник був невчасно повірений, але питання вирішено, про що є відповідний акт, або невчасно передавалися показання, і наразі виконано контрольне зняття показань) для коригування нарахувань можна звернутися до найближчого сервісного центру ЦКС», – сказала Юлія Петрик.
Вона зауважила, що передавати показання можна будь-яким зручним способом: через сайт «Центру комунального сервісу», у всіх сервісних центрах ЦКС, під час сплати у терміналах в районних сервісних центрах та за телефоном call-центру: 247-40-40. Передані показання у поточному місяці будуть відображені у рахунку-повідомленні, що споживачі отримають у наступному.
«Уся необхідна для споживачів інформація міститься у рахунку-повідомленні: зокрема, показання квартирних та загальнобудинкових лічильників; інформація стосовно статусу квартирних приладів обліку – повірений чи потребує повірки; роз’яснення щодо принципу нарахувань для будинків, які не обладнані загальнобудинковими приладами обліку, а також інформація щодо заборгованості (у разі наявності) за послуги, надані до 1 травня 2018 року. Отримати додаткові роз’яснення щодо нарахувань можна на сайті «Центру комунального сервісу» у розділі «Споживачам», – додала заступниця комерційного директора ЦКС.
Юлія Петрик також нагадала, що сплачувати за усі спожиті житлово-комунальні послуги найзручніше через особистий кабінет ЦКС, у якому можна розрахуватися за усі послуги разом, або за кожну окремо, коригувати суми до сплати та сплачувати без додаткової комісії карткою киянина.