«Центр комунального сервісу» допоможе киянам, які повернулись у столицю, оперативно вирішити житлово-комунальні питання – Петро Пантелєєв
За останні кілька тижнів до столиці повернулась значна кількість мешканців. У випадку, якщо у когось накопичились запитання з приводу надання житлово-комунальних послуг або є потреба отримати консультацію, ми радимо звернутися до комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС). Вирішувати питання можна як в форматі онлайн, так і в самих центрах, які відновили прийом наприкінці квітня. Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв
Він нагадав, що для вирішення всіх накопичених питань комунальні сервіси столиці працюють у штатному режимі та відновили прийом споживачів за попереднім записом в усіх районах Києва. І вже протягом квітня поточного року фахівці сервісних центрів прийняли понад півтори тисячі споживачів.
«З введенням воєнного стану багато громадян опинились у важких життєвих умовах, пов’язаних із вимушеним переміщенням, втратою стабільного заробітку тощо. І завдання ЦКС – допомогти людям, якщо виникають будь-які запитання стосовно надання житлово-комунальних послуг. Спеціалісти центру допоможуть звірити нарахування, актуалізувати показання квартирних лічильників води, зробити перерахунок або роз’яснити нарахування за опалення, надати практичні поради споживачам, як уникнути заборгованості або укласти договір реструктуризації боргу, якщо не було змоги вчасно сплатити за послугу», – пояснив Петро Пантелеєв.
Заступник голови КМДА зауважив, що все частіше кияни віддають перевагу дистанційному способу вирішення питань - через наявні канали обслуговування (телефон, скриньки для прийому звернень, Skype, месенджер на Facebook-сторінці). Це зручно, оперативно та, з урахуванням діючого воєнного стану, більш безпечно.