Триває період прийому показань вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників)
Шановні споживачі!
Нагадуємо, до 30 листопада триває період передачі показань квартирних лічильників.
З метою коректного нарахування обсягів спожитих комунальних послуг за поточний місяць рекомендуємо надати показання лічильників до зазначеної дати. При цьому, задля уникнення перевантажень телефонних ліній, просимо не відкладати передачу показань на останній день місяця.
Нагадуємо, споживачі, у квартирі яких встановлено бойлер або тимчасово не проживають за адресою, де встановлено квартирні лічильники, також потрібно передавати показання приладів обліку, навіть якщо вони не змінились ( тобто ті ж самі, що надавалися минулого разу).
Для передачі показань скористайтеся зручними способами:
- через особистий кабінет на сайті - https://komunalka.ua/cabinet/;
- через чат-боти Viber (http://www.viber.com/chatbotgercua) та Telegram (https://t.me/komunalkaua_bot) для передачі показань квартирних лічильників;
- за номером телефону для консультацій і передачі показань – (044) 247-40-40;
- за номером безкоштовної телефонної лінії для передачі показань лічильників із мобільного – 0 800 404 407;
- за додатковими стаціонарними номерами (для телефонів, які з технічних причин неможливо перевести в тоновий режим): (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044) 354-81-28; (044) 354-86-41; (044) 354-81-15; (044) 354-86-21; (044) 354-86-24; (044) 354-86-29; (044) 354-86-06;
- через скриньки для передачі показань що розташовані на вході до сервісних центрів, адреси за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/.
Звертаємо увагу, що показання квартирних лічильників води та тепла також можна передати у процесі оплати житлово-комунальних послуг у банківських установах, поштових відділеннях, додатках та терміналах фінансових організацій.