ЦКС Новини 06 серпня 2025
6 серпня 2025

Святошинський районний сервісний центр: Понад 63 тисячі показань квартирних лічильників води мешканці передали за допомогою скриньок

Новость

     За сім місяців поточного року мешканці Святошинського району передали понад 63 тисячі показань квартирних лічильників води за допомогою скриньок у районному сервісному центрі. Про це повідомляють у Святошинському районному сервісному центрі (РСЦ), що входить до єдиної сервісної мережі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС).

     Загалом кияни з початку року через скриньки направили понад 393 тисячі показань квартирних приладів обліку. Це свідчить про те, що для значної кількості споживачів такий спосіб є найбільш зручним.

     «Найбільш затребуваним, як сервіс для передачі заяв, документів та  показань лічильників, скриньки були в період епідемії COVID-19, коли карантинні обмеження вимагали мінімізувати соціальні контакти. Але попри те, що ЦКС пропонує цілий комплекс дистанційних каналів комунікації, людям старшого віку іноді важко опанувати одразу чат-боти чи особистий кабінет на сайті. Тому скриньки є оптимальним для них способом передати дані.
Враховуючи, що скриньки доступні цілодобово, мешканці лишають відповідні записки не тільки під час візитів до наших сервісних центрів, а й у неробочі  години», - повідомляє керівник Святошинського сервісного центру Світлана Каповська.

     Вона нагадала, що районний сервісний центр на бульварі Академіка Вернадського є найпершим серед центрів ЦКС у столиці.

     «У Святошинському районі працює два сервісні центри – на бул. Академіка Вернадського, 63-А та на вул. Якуба Коласа,15-Б. Найпершим розпочав роботу центр на Вернадського. Його відкрили 10 років тому. Він може слугувати ілюстрацією якісних трансформацій наших сервісів, запровадження нових прогресивних способів комунікації з чітким орієнтиром на те, щоб усі категорії споживачів могли обрати для себе зручний та дієвий спосіб взаємодії з ЦКС»,- повідомляє фахівець.

     Світлана Каповська зазначила, через скриньки мешканці залишили понад 64 тисячі показань лічильників та інших запитів стосовно надання житлово-комунальних послуг, а через дистанційні канали – Telegram, Facebook, Viber тощо – майже 16 тисяч звернень.

     «Як бачимо, усі способи зв’язку мають свою аудиторію, а завдання команди ЦКС – прислухатися до споживачів та їх потреб», - підкреслила фахівець.

     Центр комунального сервісу нагадує, усі районні центри працюють у будні дні з 8:30 до 17:30, в п’ятницю до 16:15.