ЦКС Новини 28 березня 2024
28 березня 2024

Своєчасно передавайте показання вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників)

Новость

     Шановні споживачі! Завершується період передачі показань квартирних лічильників. Своєчасне фіксування показань дозволяє проводити коректне нарахування обсягів спожитих комунальних послуг за поточний місяць. Просимо не відкладати передачу даних на останній день місяця та звертаємо увагу, що 30-31 березня вихідні дні!Передати показання за спожиті послуги можна різними способами.
     До 31 березня включно:
• через особистий кабінет споживача на сайті: https://komunalka.ua/cabinet/;
• чат-боти «Комуналка» у Viber та Telegram: http://www.viber.com/chatbotgercua;
• при оплаті за послуги у банківських та фінансових установах.

     До 29 березня включно:
• за номером телефону Call-центру для консультацій і передачі показань телефон:
(044) 247-40-40;
безкоштовна телефонна лінія: 0 800 404 407 (безкоштовно з мобільного);
• додаткові стаціонарні телефонні номери сервісних центрів: (044) 354-86-26; (044) 354-81-12; (044) 354-81-25; (044)354-81-28; (044)354-86-41; (044)354-81-15; (044)354-86-21; (044)354-86-24; (044)354-86-29; (044)354-86-06;
скриньки для передачі показань за адресами районних сервісних центрів ЦКС:

просп. Науки, 11 (Голосіївський р-н), вул. К. Заслонова, 22 (Дарницький р-н), вул. А. Ахматової, 2А (Дарницький р-н), вул. Радунська, 18 (Деснянський р-н), вул. Миропільська, 13А (Дніпровський р-н), просп. В. Івасюка, 57 (Оболонський р-н), вул. Ф. Максименка, 16 (Оболонський р-н), Кловський узвіз, 24 (Печерський р-н), просп. Г. Гонгадзе, 20Е (Подільський р-н), б-р Академіка Вернадського, 63А (Святошинський р-н), вул. Я. Коласа, 15Б (Святошинський р-н), вул. М. Донця, 21Б (Солом’янський р-н), вул. О. Довженка, 10 (Шевченківський р-н), вул. Естонська, 5 (Шевченківський р-н).

     Нагадуємо, якщо споживач не користувався комунальною послугою (був відсутній у квартирі чи встановлено бойлер), задля уникнення некоректних нарахувань, дані квартирних лічильників потрібно передавати такі самі як і попередні. Для вирішення додаткових питань у КК «Центр комунального сервісу» працюють дистанційні канали обслуговування споживачів із можливим обміном документів: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.