Своєчасна актуалізація інформації про власника та користувача житла є запорукою успішної комунікації з виконавцями житлово-комунальних послуг
Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) нагадує, що у разі зміни власника або користувача житловим приміщенням, згідно договору купівлі-продажу, дарування, ордеру, договору оренди тощо, новому власнику або користувачу необхідно звернутися до сервісного центру ЦКС для актуалізації даних по особовому рахунку, у тому числі зміни власника, у програмних комплексах виконавців житлово-комунальних послуг. Водночас, попередній власник особового рахунку також може припинити дію своїх договірних відносин з виконавцями житлово-комунальних послуг, не чекаючи звернення нового власника.
Оновлення інформації потрібно і у випадку виявлення некоректних даних на онлайн-ресурсах щодо прізвища власника, кількості зареєстрованих, або зміни номеру телефону, електронної пошти, інших даних, що впливають на стан нарахувань по особовому рахунку.
Своєчасна актуалізація забезпечує власнику швидку комунікацію у вирішенні житлово-комунальних питань, отримання доступу до онлайн-сервісів, оперативне інформування, у т.ч. про оновлення рахунків, своєчасність передачі показань та повірки квартирних лічильників тощо.
Для актуалізації даних про нового власника особового рахунку або внесення інших змін споживачі можуть звернутися на особистий прийом в сервісному центрі (є попередній запис через «Електрону чергу»), або через дистанційні канали: месенджер у Facebook, Skype/Telegram (нікнейми у таблиці), отримати консультацію по телефонам Сall-центру: (044) 247-40-40 (044) 247-40-40, 099-247-40-40 (Vodafone), 093-247-40-40 (Lifecell), 096-247-40-40 (Kyivstar).
Довідково. Протягом 2024 року до ЦКС звернулось близько киян 25 тис. для оформлення договорів на надання послуг КП «Київтелоенерго», КП «Київкомунсервіс», ПрАТ «АК «Київводоканал», Керуючих компаній.