ЦКС Новини 11 серпня 2023
11 серпня 2023

Сьогодні у нас день народження: 11 серпня виповнюється 8 років із дня заснування комунального концерну «Центр комунального сервісу»

Новость

     Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) уже 8 років працює як єдина абонентська служба з комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна».
     Весь цей час наш великий та дружній колектив невтомно працює для мешканців міста Києва. Наші фахівці мають високий фаховий рівень і належну обізнаність у питаннях нарахувань житлово-комунальних послуг, що дозволяє швидко та ефективно вирішувати усі питання споживачів. У процесі роботи працівники ЦКС застосовують індивідуальний підхід та проявляють уважність, а також дбають про конструктив і доброзичливість у відносинах із кожним споживачем, який потребує допомоги.
     Наші фахівці забезпечують взаємодію з виконавцями житлово-комунальних послуг м.Києва та докладають максимальних зусиль, щоб допомогти споживачам розібратися у питаннях щодо нарахувань за послуги з постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій або управління багатоквартирним будинком, вивезення побутових відходів тощо. Зокрема, фахівці здійснюють актуалізацію інформації про власника особового рахунку, укладають зі споживачами договори про надання житлово-комунальних послуг, вирішують питання щодо нарахувань, перерахунків та оплати за житлово-комунальні послуги, погашення заборгованості, прийняття на облік квартирних лічильників та актуалізацію їх показань, повірки та ін.
     ЦКС вживає всіх заходів, щоб надавати споживачам послуги швидко та якісно. За період нашої діяльності було реалізовано багато проектів, щоб обслуговування споживачів здійснювалося максимально комфортно та зручно, зокрема:
- в кожному районі м.Києва функціонують районі сервісні центри, в яких фахівцями ЦКС проводиться особистий прийом споживачів як у форматі «живої черги», так і за попереднім записом;
- запроваджено дистанційні канали обслуговування, які дозволяють вирішити більшість питань, не виходячи з дому;
- спільно з Міністерством цифрової трансформації України успішно реалізовано механізм ідентифікації та можливість передачі необхідних документів за допомогою застосунку «Дія» у районних сервісних центрах.
     ЦКС продовжує докладати всіх зусиль для удосконалення умов для якісного та комфортного вирішення питань киян, у тому числі за допомогою пропозицій споживачів.
     Наш колектив вдячний усім споживачам, які в надскладних умовах сьогодення своєю сумлінною оплатою спожитих житлово-комунальних послуг підтримують функціонування столичних підприємств житлово-комунальної інфраструктури.
     Адміністрація комунального концерну «Центр комунального сервісу» вітає трудовий колектив зі святом заснування та бажає працівникам міцного здоров’я, родинного та особистого щастя, професійного росту, подальших успіхів і звершень в роботі, мирного неба!!! У спільних злагоджених діях разом переживемо ці складні часи, вистоїмо, відбудуємо втрачене, а головне - переможемо!!