Skype-зв’язок як один зі способів дистанційного вирішення питань щодо житлово-комунальних послуг
Для вирішення питань, пов’язаних із нарахуваннями, перерахунками та оплатою за житлово-комунальні послуги, рекомендуємо віддавати перевагу дистанційним каналам обслуговування як найбезпечнішим. Одним зі способів дистанційного зв’язку з фахівцями КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) є Skype-зв’язок, за допомогою якого можна оперативно отримати консультацію, оформити заяву та передати документи без відвідування районного сервісного центру.
Щоб скористатися цим сервісом, достатньо:
- встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні;
- долучити контакт відповідного району (перелік логінів-контактів нижче);
- поставити питання спеціалісту сервісного центру.
Зокрема, за допомогою Skype – зв'язку можна:
- отримати консультацію з будь-якого питання щодо нарахувань за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання теплової енергії та гарячої води;
- оформити заяву та передати документи для актуалізації власника особового рахунку, укладання договорів на послуги та реструктуризацію (розстрочення) заборгованості;
- актуалізувати інформацію щодо вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) – встановити на облік нові лічильники після заміни, зробити перерахунок по показанням тощо;
- провести звірку оплат та, за необхідності, передати заяву на розшук платежів.
Перелік контактів ЦКС у Skype:
Голосіївський: CKS_GOLOS_1
Дарницький: CKS_DARN_1
Деснянський: CKS_DESN_1
Дніпровський: CKS_DNIPR_1
Оболонський: CKS_OBOLON_1
Печерський: CKS_PECH_1
Подільський: CKS_PODIL_1
Святошинський: CKS_SVIAT_1
Солом’янський: CKS_SOLOM_1
Шевченківський: CKS_SHEV_1
Звертаємо увагу, що ЦКС працює як єдина абонентська служба міста Києва. Це означає, що споживачі мають можливість звернутися за отриманням консультації до будь-якого районного сервісного центру (не обов’язково за місцем реєстрації).
Час роботи фахівців: понеділок – четвер з 08:30 до 17:30, п’ятниця з 8:30 до 16:15.
Усі питання опрацьовуються в порядку черги.
Нагадаємо, отримувати онлайн консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна через дистанційні канали обслуговування.
Підписатися на актуальні новини ЦКС можна: https://t.me/cks_com_ua.