ЦКС Новини 14 березня 2023
14 березня 2023

Skype-зв’язок як один зі способів дистанційного вирішення питань щодо житлово-комунальних послуг

Новость

     Для вирішення питань, пов’язаних із нарахуваннями, перерахунками та оплатою за житлово-комунальні послуги, рекомендуємо віддавати перевагу дистанційним каналам обслуговування як найбезпечнішим. Одним зі способів дистанційного зв’язку з фахівцями КК «Центр комунального сервісу» (ЦКС) є Skype-зв’язок, за допомогою якого  можна  оперативно отримати консультацію, оформити заяву та передати документи без відвідування районного сервісного центру.

     Щоб скористатися цим сервісом, достатньо:

  • встановити додаток Skype на комп’ютері або смартфоні;
  • долучити контакт відповідного району (перелік логінів-контактів нижче);
  • поставити питання спеціалісту сервісного центру.

     Зокрема, за допомогою Skype – зв'язку можна:

  • отримати консультацію з будь-якого питання щодо нарахувань за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, вивезення побутових відходів, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання теплової енергії та гарячої води;
  • оформити заяву та передати документи для актуалізації власника особового рахунку, укладання договорів на послуги та реструктуризацію (розстрочення) заборгованості;
  • актуалізувати інформацію щодо вузлів розподільного обліку води та тепла (квартирних лічильників) – встановити на облік нові лічильники після заміни, зробити перерахунок по показанням тощо;
  • провести звірку оплат та, за необхідності, передати заяву на розшук платежів. 

     Перелік контактів ЦКС у Skype:

Голосіївський: CKS_GOLOS_1

Дарницький: CKS_DARN_1

Деснянський: CKS_DESN_1

Дніпровський: CKS_DNIPR_1

Оболонський: CKS_OBOLON_1

Печерський: CKS_PECH_1

Подільський: CKS_PODIL_1

Святошинський: CKS_SVIAT_1

Солом’янський: CKS_SOLOM_1

Шевченківський: CKS_SHEV_1   

     Звертаємо увагу, що ЦКС працює як єдина абонентська служба міста Києва. Це означає, що споживачі мають можливість звернутися за отриманням консультації до будь-якого районного сервісного центру (не обов’язково за місцем реєстрації). 

     Час роботи фахівців: понеділок – четвер з 08:30 до 17:30, п’ятниця з 8:30 до 16:15.

     Усі питання опрацьовуються в порядку черги.

     Нагадаємо, отримувати онлайн консультації та вирішувати питання, не виходячи з дому, можна через  дистанційні канали обслуговування.

     Підписатися на актуальні новини ЦКС можна: https://t.me/cks_com_ua.