ЦКС Новини 14 вересня 2023
14 вересня 2023

Шляхи повірки та актуалізації інформації приладів обліку гарячого та холодного водопостачання і тепла (квартирних лічильників)

Новость

     Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) надає консультації киянам щодо порядку проведення періодичної повірки приладів обліку як онлайн так і на особистому прийомі у районних сервісних центрах ЦКС. Про це під час пресбрифінгу повідомила заступниця директора комерційного «Центру комунального сервісу» Юлія Петрик.

​     Отримати консультацію фахівців ЦКС можна за номером: (044) 247-40-40 чи на особистому прийомі у районних сервісних центрах ЦКС або за дистанційними каналами обслуговування на сайті ЦКС: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services/

     «Повірка квартирних лічильників здійснюється спеціалізованими компаніями. Споживач може самостійно обрати компанію, що виконує такі роботи, або замовити повірку на сайті ЦКС у наших партнерів, у розділі  «Повірка/заміна лічильників». Під час створення заявки необхідно вказати контактні дані, кількість квартирних лічильників та обрати вид послуги із переліку: повірка з демонтажем чи без демонтажу», - зауважила Юлія Петрик.

     Вона додала, що при замовлені послуги на сайті ЦКС, споживач заощаджує свій час, адже внесення інформації про результати повірки у облікові бази виконавців послуг відбуваються автоматично. А також додатково можна замовити доставку свідоцтва про проходження повірки у поштову скриньку за вказаною адресою.

     Заначимо, якщо споживач самостійно обрав підприємство, що виконує  метрологічну повірку приладівобліку води та тепла, після здійснення такої повірки споживач повинен обов’язково передати  інформацію до фахівців ЦКС для актуалізації інформації в облікових базах постачальника послуг - КП «Київтеплоенерго» та ПрАТ «АК «Київводоканал».

​     Для актуалізації необхідно надати, скан-копії документів:

  • свідоцтва про проходження повірки;
  • протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника, якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника;
  • акти демонтажу та монтажу лічильника;
  • акти опломбування і розпломбування, якщо повірка здійснювалася зі демонтажем;
  • фото лічильників станом на дату звернення та зазначити адресу проживання.

     Надіслати фото та відео можна через дистанційні канали обслуговування:

​     Варто зазначити, що для коректних нарахувань за спожиті комунальні послуги передавати показання квартирних лічильників потрібно щомісяця, з 5-го числа до останнього дня поточного місяця. Це можна зробити в особистому кабінеті споживача, або скористатися іншим зручним каналом дистанційного обслуговування ЦКС.