Шановні споживачі! Звертаємо Вашу увагу, що більшість питань Ви можете вирішити дистанційно, не виходячи з дому
Звертаємо Вашу увагу, що більшість питань Ви можете вирішити дистанційно, не виходячи з дому та не відволікаючись від повсякденних справ за допомогою зворотного зв’язку на сайті Центру комунального сервісу: https://cks.com.ua/feedback/ та особистих повідомлень на офіційній сторінці Концерну а Facebook https://www.facebook.com/messages/t/cks.com.ua, де показник відгуку сягає 100% та середній час надання відповіді – не перевищує одну годину.
Тобто он-лайн Ви можете передати показання лічильників, залишити заявку на первинну установку, заміну, повірку чи опломбування лічильників гарячої та холодної води, залишити заяву на укладення договору розстрочення заборгованості, актуалізувати інформацію по особовому рахунку, отримати вичерпне роз’яснення щодо стану розрахунків чи будь-якого іншого питання отримання житло-комунальних послуг та сплатити за спожиті послуги в особистому кабінеті - https://cks.com.ua/cabinet/.
Також актуальну інформацію та відповіді на найпоширеніші запитання Ви можете знайти у розділі «Часті запитання» на сайті Центру комунального сервісу - https://cks.com.ua/faq/.