Шановні керівники ОСББ, управителі, уповноважені особи мешканців багатоквартирних будинків
В умовах запроваджених протиепідемічних заходів та обмежень у столиці, «Центром комунального сервісу» (ЦКС) тимчасово припинено особистий прийом споживачів у сервісних центрах та запропоновано декілька способів дистанційного обслуговування: через мессенджер у Facebook, Skype-зв’язок, call-центр та сайт ЦКС.
Через ці канали можна вирішити будь-які питання, пов’язані з нарахуваннями, оплатою, заборгованістю, перерахунками, актуалізацією інформації, зокрема, можна і передати показання квартирних лічильників тепла та води!
На жаль, деякі споживачі переважно старшого віку, які звикли залишати показання у скриньках в сервісних центрах, недостатньо обізнані у користуванні онлайн-сервісами і тому не можуть ними скористатися.
Пропонуємо, за наявності можливості та бажання, організувати централізований збір показань квартирних лічильників тепла, гарячого та холодного водопостачання у будинку та передати їх до 29 квітня на відповідний e-mail у форматі:
- адреса будинку,
- № квартири,
- послуга (ГВП, ЦО, ХВП),
- попередні/поточні показання.
Наші скоординовані спільні дії забезпечать мешканцям Києва коректні нарахування за спожиті комунальні послуги та збережуть час і здоров’я!
Щоб дізнатися e-mail для представників ОСББ та ЖБК відповідного району, пишіть у повідомлення: https://m.facebook.com/cks.com.ua
Щиро вдячні за співпрацю!