ЦКС Новини 05 травня 2021
5 травня 2021

Сервісні центри відновлюють прийом споживачів: за попереднім записом та визначеним переліком питань

Зокрема, з 5-го травня відкрито онлайн-запис до 2 точок прийому, з 17 травня усі 10 районних сервісних центрів проводитимуть прийом споживачів за попереднім записом. 

Для зручності киян, щоб задовольнити потребу в оперативному вирішенні тих питань, які вимагають безпосередньо особистого візиту та пред’явлення і отримання оригіналів документів, фахівці прийматимуть споживачів за напрямками: 

  • підписання договорів на отримання послуг
  • укладення договорів реструктуризації
  • отримання довідок про стан заборгованості, завірених копій ордерів
  • проведення звіряння за нарахуваннями  та  оплатами за великий проміжок часу

 

Записатись на прийом можна через сайт або за телефоном сall-центру (044)247-40-40.

Особистий прийом споживачів здійснюватиметься з понеділка по четвер із 8:30 до 17:30 та щоп’ятниці із 8:30 до 16:15.

Послуги будуть надаватися з дотриманням вимог, спрямованих на запобігання поширенню короновірусної інфекції та з урахуванням дистанції між відвідувачами не менш як 1,5 метра.

Наголошуємо, що вирішити усі інші питання можна, як і раніше, через дистанційні канали обслуговування – телефони контакт-центру та додаткові стаціонарні лінії, скайп-зв'язок, месенджер на Facebook-сторінці, скриньки при входах до 15 сервісних центрів: https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.