Сервісні центри Голосіївського району за минулий місяць прийняли 7 тисяч споживачів з питань житлово-комунальних послуг
Сервісні центри Голосіївського району Києва за листопад місяць прийняли 7 тисяч споживачів. Про це повідомила Олена Чекан, керівник районного сервісного центру «Центр комунального сервісу».
Для зручності споживачів в районі працюють 8 точок, де мешканці можуть отримати низку послуг: звіряння за розрахунки водопостачання та водовідведення гарячої і холодної води, надання консультації щодо повного спектру житлово-комунальних питань, а також сплату за комунальні послуги без черг. Тут надається можливість оплатити Інтернет та мобільний зв’язок.
«Якщо мешканці відносяться до пільгової категорії населення, то за міською програмою «Турбота», їм встановлюються лічильники на холодну та гарячу воду за рахунок коштів з бюджету міста Києва. Для цього необхідно надати нам документи, які підтверджують статус мешканця, і питання буде вирішено за місяць-півтора», - повідомила Олена Володимирівна.
Більш детальна інформація щодо безкоштовного встановлення лічильників пільговим категоріям на сайті «ЦКС »- https://cks.com.ua/news/zvit-vikonannya-programi-turbota-nazustrich-kiyanam-stanom-na-20-11-2017_108/
Нагадаємо, що в Голосіївському районі працює 8 сервісних центрів:
- вул. Тарасівська, 2;
- Новопирогівська, 25/2;
- Антоновича, 170/172;
- Касьяна, 8;
- Заболотного, 20 а;
- пр. Науки, 11;
- Голосіївський пр. 118Б;
- вул. Деміївська, 33.
Для всіх споживачів міста Києва працює колл центр «Центр комунального сервісу» 247-40-40. Також для мешканців Голосіївського району окремо з питань ЖКП - 591-21-48.